راهنمای خرید جاکفشی

جاکفشی و جالباسی

شاید فکر کنید که جا کفشی نقشی در دکوراسیون خانه شما ندارد و اهمیتی در چیدمان منزل ندارد اما بر طبق توصیه طراحان  و معماران دکوراسیون داخلی حقیقت امر اینطور نیست و درست در مقابل این تفکر در معماری و چیدمان مبلمان منزل، اولین فاکتور و مؤلفه ای که در دید شماست درب ورودی یک منزل است، پس برای انتخاب چیدمان درب ورودی خانه که جاکفشی و جالباسی قطعا مهم ترین عضو این محل است باید سلیقه و کمی صبر و حوصله به کار بگیرید تا با مطالعه این راهنمای خرید، انتخاب هوشمندانه و موفقی برای این کمد درب ورودی داشته باشید. در ادامه به بررسی موارد و نکات پر اهمیت قبل از خرید جاکفشی میپردازیم...

 

راهنمای انتخاب و خرید جاکفشی

اولین و مهم ترین قسمت برای انتخاب بهترین طرح جاکفشی، محل قرار گیری آن است، عرض و عمق جاکفشی باید به صورتی باشد که مانعی برای رفت آمد نباشد و ابعادی باشد که به راحتی امکان قرارگیری در راهرو یا راه پله را داشته باشد. البته ذکر این مورد هم دور از ذهن نیست که باید تعداد اعضای خانواده و کفش هایی که قرار است در آن نگهداری شود را تخمین زده و در طراحی مدل انتخابی لحاظ نمایید تا در صورت لزوم نگهداری تعداد زیادی کفش از مدل های جادار و بهینه تر استفاده نماید و یا در صورتی که در این محصول تعداد کمی کفش نگهداری میکنید به طراحی خاص و مدرن بیشتر توجه بفرماید که به محض قرار گیری در مکان درست جاکفشی زیبایی و رضایت شما را به همراه داشته باشد.

نکته دوم هارمونی: برای انتخاب رنگ و جنس مورد استفاده باید به نزدیکترین دکوراسیون پیرامون جا کفشی  دقت کنید تا با سایر وسایل موجود در دکوراسیون منزل تان همخوانی یا به اصطلاح ست باشد. این نکته زمانی جنبه اجبار به خود میگیرد که محل قرار گیری نهایی داخل منزل باشد و نزدیک درب ورودی باشد. برای مثال انواع مدل های جاکفشی مدرن را برای خانه های مدرن در نظر بگیرید و برای دکوراسیون عروس یا سفید رنگ از جاکفشی سفید استفاده کنید. رنگ قهوه ای نیز از انتخاب های قدیمی و همیشگی است.

جنس جاکفشی: معمولا برای صرفه جویی در هزینه های دکوراسیون، برای ساخت این وسیله از متریال های نئوپان، لترون و یا در کیفیت های بالاتر از ام دی اف (MDF) ملامینه استفاده میشود. پس برای خرید جاکفشی ارزان باید به سراغ این جنس بروید، با این حال اگر زیبایی و کیفیت را به قیمت کمتر ترجیح میدهید میتوانید از انواع مختلف جاکفشی چوبی بهره مند شوید. در مدل های چوبی از روکش طبیعی انواع چوب از قبیل روکش چوب طبیعی بلوط و روکش چوب طبیعی گردو استفاده میشود که ظاهری شیک و جذاب را برای شما رقم میزنند.

انواع جاکفشی: بسیار خوب، آخرین نکته انتخاب مدل و طرح تولید کننده و ساخت جاکفشی است، مدل های مختلفی از  جا کفشی برای نظم دهی به کفش ها، بوت ها و اقلام نگهداری این محصولات از قبیل تمیز کننده، واکس و کفی ها که در این کمد کفش پراستفاده قرار میگیرند وجود دارد که در قسمت بعدی این راهنما به بررسی هر یک جداگانه رسیدگی میکنیم.

جاکفشی آینه دار: همانطور که از نام این نوع پیداست برای تولید این مدل ها از آینه های قدی و چوب لباسی استفاده میشود و در واقع میتوانید یک محصول چند منظوره را خریداری نمایید که در فضایی کم تمام آنچه برای خروج از منزل نیاز دارید در اختیارتان قرار دهد. این محصول میتواند دارای جا لباسی (رخت آویز)، جا کلیدی، آینه بزرگ یا آینه قدی باشد که علاوه بر کاربرد برای آراستن خود به هنگام خروج از خانه، از نظر معماری داخلی باعث بزرگتر دیده شدن منزل شما گردد.

جاکفشی مدرن: در طراحی این مدل پرطرفدار و پرفروش از معماری مدرن بهره گرفته شده و با طرح هایی مفهومی و مینیمال تولید میشوند که به دلیل وجود جزئیات معمولا از جنس روکش چوب یا تمام چوب به صورت سفارشی ساخته میشوند. مناسب برای دکوراسیون های فانتزی و جدید. این محصولات جدید با قیمت انواع جاکفشی های مناسب از طرف آریامون به عنوان مدرن ترین و بروزترین تولید کننده دکوراسیون کشور ارائه و سفارش میشوند. مدل های داشبوردی و دارای درب کشویی یا چند کشو در کار این روز ها دارای طرفداران زیادی شده اند.

جاکفشی ایستاده: این مدل از جاکفشی ها با دارا بودن فضای بیشتر برای طراحی معمولا امکانات بیشتری را به شما ارائه میدهند. از جمله این امکانات میتوان به صندلی یا نشیمن برای پوشیدن کفش ها، آویز لباس، کمد وسایل نگهداری کفش ها، محفظه نگهدارنده کفش ها و در بعضی مدل ها حتی آینه نیز اشاره کرد.

جاکفشی کنسولی: این طرح با ابعادی کم به نام جاکفشی کمجا یا آپارتمانی شناخته شده و معمولا تمام نیاز شما برای این کنسول را مورد پوشش قرار می دهد. همچنین قیمت این طرح در بازار تهران معمولا پایین تر از سایر طرح های ساخته شده است.

جاکفشی سه تکه و چند تکه: ناگفته از نام این دسته پیداست که از چندین قسمت مختلف به صورت متحرک و مجرا از یکدیگر تشکیل شده و با قرار گرفتن در کنار یکدیگر یک محصول و یک وظیفه واحد را تشکیل میدهند. بیشتر به صورت پلکانی به هم چسبیده و یا در برخی مدل ها به صورت پراکنده مورد استقبال قرار گرفته اند.

جاکفشی دیواری: جا کفشی یا جا لباسی دیواری برای ورودی درب خانه با توجه به فضای کمی که اشغال میکند بیشتر برای خانه های آپارتمانی با فضای کوچک یا نیازمند جاکفشی جادار برای کفش های زیاد مورد استفاده قرار میگیرد و میتوانید با توجه به ارتفاع زیاد و دارا بودن طبقه های فراوان تعداد بیشتری کفش در آن قرار دهید.

 

خرید آنلاین جاکفشی به همراه قیمت

با توجه به مشغله های فراوان امروزی و ساعات زیادی که مجبور به سر کردن در ترافیک های شهری و دیگر مشکلات فراوان جا به جایی در شهر هستیم، همچنین عدم امکان خرید به روش های مرسوم قدیم مانند مراجعه های حضوری و جستجو در فروشگاه های مختلف، شرکت دکوراسیون داخلی آریامون با فراهم آوردن بستر کامل و مطمئن برای خرید اینترنتی،

 انتخاب خوبی برای کسانیست که دوست دارند تعداد زیادی مدل متنوع را یک‌جا و هم‌زمان ببینند و با هم مقایسه کنند. از این رو برای رفاه خانواده شما مجموعه ای از برترین و با کیفیت ترین طرح های روز انواع جاکفشی را برای فروش به شما عزیزان ارائه کرده ایم. همچنین برای استفاده از تخفیف های خرید سیون چوب میتوانید عضو کانال اینستاگرام مجموعه سوین چوب شوید و اولین نفر برای یک خرید ارزان قیمت و مناسب باشید.

  • نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.
برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
افزودن نظر جدید
برگشت به بالا
×
گفتگوی آنلاین در واتساپ
برای شروع گفتگو کلیک کنید.